1. BRAVURA
  2. Våra interna roller

Våra interna roller

Vill du jobba på något av Bravuras kontor? Vi är nästan alltid på jakt efter nya medarbetare till roller inom försäljning och rekrytering. Emellanåt har vi även vakanser inom våra administrativa funktioner. Läs mer om våra interna roller nedan. 

Account Manager

Som Account Manager arbetar du med att sälja rekryterings- och bemanningstjänster till företag och organisationer inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn. Du jobbar inledningsvis med att bygga upp din egen kundbas och du får möjlighet att skapa stort kontaktnät i näringslivet. Vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll där du får vara med i ett team som siktar på att bli den bästa säljorganisationen i Sverige.

Recruiter

I rollen som Recruiter jobbar du med att attrahera och rekrytera kandidater till våra kunder och till vår bemanningsaffär. Du ansvarar för hela processen vilket innefattar kundmöten och framtagande av kravprofil, annonsering, urval, search, intervjuer och referenstagning. Du driver flera rekryteringsprocesser parallellt och arbetar med merförsäljning och kundrelationer i nära samarbete med våra Account Managers.

Consultant Manager

Som Consultant Manager ansvarar du för ett antal av Bravuras konsulter som arbetar ute hos våra kundföretag. Personalansvaret innebär uppföljning från anställning till avslut. Det innefattar arbetsuppgifter som upprättande av anställningsavtal, schemaläggning och tidrapportering, kunduppföljning och medarbetarsamtal med konsult och löpande personaladministration. Du säkerställer att konsulterna har bästa möjliga förutsättningar att utföra sitt jobb genom aktivt arbete med arbetsmiljö och konsultnöjdhet.

Assistant

Det här är en möjlighet för dig som vill ha ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna. Pluggar du exempelvis PA så kan du jobba hos oss på deltid och få värdefulla erfarenheter och inblick i rekryteringsverksamheten. Som Assistant stöttar du rekryterarna i deras dagliga arbete och i arbetsuppgifterna ingår bland annat att granska ansökningar, göra urval, genomföra telefonintervjuer och referenstagningar med mera. Visste du att flera av våra chefer började hos oss som assistenter? True story!

Business Administration

Inom Business Administration har vi alla roller inom IT, Marknad, HR och Ekonomi. Vi är organiserade i små, men effektiva team där alla medarbetare jobbar med att stötta verksamheten genom att skapa bästa möjliga förutsättningar inom respektive område. Gör gärna en spontanansökan.

Gör en spontanansökan

I fall vi inte har vakanser just nu eller i fall timingen inte är rätt för dig så kan du göra en spontanansökan. Då får våra rekryterare koll på att du är intresserad och du får tips så fort nya tjänster inom det område som du är intresserad av dyker upp. Klicka på knappen nedan och etablera en kontakt så att du inte missar spännande möjligheter.