Bravura_djungel_2-1

Bravura Insights

Case Study: Telia Company

av Bravura

Case Study - Telia Company

Hur viktigt är företagskultur och värderingar när man tar in ny kompetens. Vad krävs för att skala upp och skapa ett långsiktigt rekryteringssamarbete?

Bravura samarbetar sedan 2012 med Telia Company och levererar konsulter inom området Professional Services. De flesta av konsulterna jobbar inom kundtjänst och med 1st line support. Inom funktionen Customer Service Delivery servar de dagligen kunder, både privatmarknaden, företag och offentlig sektor. Det är totalt 1500 medarbetare som jobbar inom den funktionen. Bara på privatmarknaden har Customer Service Delivery mellan 6-7 miljoner kundkontakter varje år.

I det här caset berättar Jonas Klang på Telia Company och Gabrielle Svensson på Bravura om vikten av att hitta medarbetare som vill vara med och bidra i en miljö som präglas av ständig förändring. Klicka på kanppen nedan för att läsa hela caset!

Läs mer

success stories