Är du vår nästa Account Manager?
Vi söker dig som vill bli bäst inom B2B-försäljning! Har du rätt inställning och driv för att lyckas? Då finns möjlighet för dig att göra karriär som Account Manager / Säljare hos oss. Din anställning startar med ett traineeprogram där du får rätt verktyg för att lyckas. Välkommen med din ansökan!
Du får
- Utvecklas inom försäljning och nå nya höjder
- Stärka företag genom människor och människor genom jobb
- Vara del av ett framgångskoncept och snabb tillväxtresa
- Jobba tillsammans med härliga kollegor i en kultur som präglas av engagemang, glädje och framgång

Vi söker dig som
- Är målfokuserad och tävlingsinriktad. Du vill alltid utmanas, utvecklas och vinna!
- Håller vad du lovar, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen
- Är beredd att gå den extra milen för att lyckas

Sales Trainee Program
Starta din karriär som säljare hos oss med bästa möjliga förutsättningar. Din anställning inleds med ett Sales Trainee Program där du får verktygen för att lyckas i rollen. Efter avslutat program blir du diplomerad och kan fortsätta din resa som Account Manager hos oss!
Kickstarta din karriär inom B2B-försäljning
Du får möjlighet att tillsammans med kollegor lära dig grunderna för framgångsrik försäljning inom rekrytering och bemanning och accelerera din kompetens inom B2B-försäljning.
Trainee i 6 månader
Du får genomföra digitala/fysiska träffar och utbildningstillfällen tillsammans med Account Managers från alla Bravuras regioner. Parallellt med utbildningen kommer du att få sätta dig in i de praktiska momenten i din nya roll och utföra arbetet från ax till limpa.
Få rätt verktyg för att lyckas
Under programmet får du lära dig grunderna inom B2B-försäljning inklusive: mötesteknik & mötesstruktur, prissättning & förhandlingsteknik, affärsförståelse & kundfokus med mera.
Om rollen
Som Account Manager hos oss arbetar du med att bygga upp din egen kundbas och skapa stort kontaktnät i näringslivet. Du kommer i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn och vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.
Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du prospekterar, bokar och genomför möten hos potentiella kunder. Väl ute på dina kundmöten gör du behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Du prisförhandlar och skapar offerter och har ett tätt samarbete med dina kollegor på leveransavdelningen.
Du får inledningsvis en introduktion och utbildning för att få de allra bästa förutsättningarna för att komma igång. Därefter satsar vi på löpande utveckling i din tjänst och ger dig förutsättningarna att bli vår nästa toppsäljare!
Utbildning, erfarenhet och egenskaper
Vi tror på människors potential att utvecklas. Därför är det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och engagemang!
Om du sliter för att vinna och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas, även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du alla förutsättningar att lyckas!
Att jobba på Bravura
Hos oss får du vara del av en tillväxtresa och en företagskultur som präglas av gemenskap, högt driv och resultatfokus. Din resa börjar här!
Starta din resa hos oss
Att jobba hos oss är ganska likt idrotten, där hård träning och hög aktivitet har direkt koppling till både individuellt och gemensamt resultat. Du ansvarar för din egen utveckling samtidigt som du har riktigt bra förutsättningar i form av både stöd från kollegor och verktyg.

Vad vi gör
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag med fokus på Next Gen Professionals – det vill säga talanger i början av karriären. Vi förmedlar jobb och vi hjälper företag att hyra eller rekrytera kompetens inom:
- IT & Tech
- Business Administration
- Sales & Customer Support
Med närvaro i hela Sverige hjälper vi både små och stora företag inom olika branscher. När vi är framgångsrika får människor jobb och företag stärks genom kompetens. I dag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige.

Hur vi särskiljer oss
Den största skillnaden mellan oss och liknande aktörer är våra medarbetares engagemang. Det är det absolut viktigaste när det kommer till att skapa värde och framgång för våra kunder. Som Account Manager är det du och dina kollegor som levererar engagemang till våra kunder. Varje dag!

Visa engagemang, inspirera, bli inspirerad, hjälp andra att lyckas och ha kul!
Värdegrunden hos oss handlar om att vara målinriktad, pålitlig, inspirerande och generös och vi låter dessa värderingar styra våra handlingar. Om du delar dessa värderingar så kommer du lätt att trivas hos oss!

Träna på jobbet
Vi tror på en aktiv livsstil och att träning har direkt positiv inverkan på prestation och resultat. Hos oss får du möjlighet att träna på jobbet och vi bjuder på träning på arbetstid!

Work hard play hard
Hos oss är det viktigt att ha kul och att göra saker tillsammans! Varje år åker vi på företagsresa och vi har dessutom en årlig gala där vi hyllar enastående prestationer. Däremellan gör vi massa roliga saker tillsammans för att bygga gemenskap och företagskultur.

Möt några av dina blivande kollegor

Marcus Aicardi
Account Manager
Jag valde det här jobbet för att Bravura checkade av alla de kriterier jag hade för en tjänst: sälj, utbildning, drivna kollegor och närvarande chefer.

Hazhier Aziz
Senior Account Manager
"Att få höra klockan ringa när vi tillsatt den där tjänsten som jag slitit så hårt för att få in är den bästa känslan!"

Therese Thörn
Bid Manager
“Det bästa med mitt jobb är att varje dag är en ny utmaning och att det är jag själv som avgör hur långt jag kan komma. Jag får möta väldigt mycket olika människor som sitter i ledande positioner med ett stort inflytande.”

Malin Dott
Regional Manager (tidigare Accouont manager)
”Det bästa med jobbet är att få bidra till utveckling, både för kunder och medarbetare – det ger mig kickar!”
Fakta om Bravura
Antal medarbetare
200
Länder vi besökt
Österrike, Turkiet, Tyskland, Portugal, Grekland, Montenegro, Island, Spanien, Frankrike
Välgörenhet
Senaste bidraget till Help to Help var 281 510 kr
Vårt syfte
Att stärka företag genom människor och människor genom jobb
Erbjudande
Hjälper företag att växa genom bemanning och rekrytering av Next Gen Professionals
Dina förmåner
Tjänstepension (ITP1), träningstimme, friskvårdsbidrag, 6 veckor semester, dator & telefon
Kollektivavtal
Ja
Medelålder
28